چطور از اینترنت پول دربیاوریم؟
به جرئت میتوان گفت به تعداد آدمهای دنیا میتوان فکرهای خلاقانه هم داشت. بسیاری از شیوههای کسب درآمد اینترنتی به وسیله همین خلاقیتها شکل گرفتهاند. تعدادی از متداولترین روشهای کسب درآمد شامل موارد زیر میشود:
جذب فالوئر: صفحههای مطرح اینستاگرامی درآمد بسیار زیادی کسب میکنند. آنها چه از طریق فروش صفحههایی که کاربران زیادی دارند و چه از طریق تبلیغ در پستها و استوریها درآمدشان را بالا میبرند.
از دست ندهید
چهارمین اجلاس وب فارسی با حضور نخبگان سایبری شروع به کار می کند
دیجیتال مارکتینگ در شبکه بانکی چگونه ترجمه می شود؟
بالا بردن اعضای سایت: اگر در هر زمینهای صاحب یک سایت هستید، سعی کنید تعداد اعضا و مشترکان آن را بالا ببرید. بعد از ثبت نام اعضا علاوه بر اینکه میتوانید کاربرانتان را آنالیز کنید و محتوای سایت را با توجه به نیاز مخاطبان تولید کنید، از روشهای مختلفی امکان درآمدزایی هم برایتان فراهم میشود.
این دو روش تا همین چند وقت پیش هم معروفترین روشهای کسب درآمد از اینترنت بودند؛ افراد زیادی از طریق پیجهای اینستاگرام و کانالهای تلگرامی تبلیغ میکردند؛ آنها ممکن است نویسندگان وبلاگهای مطرح یا صاحبان سایتهای فروش کالا باشند. این روزها اما علاوه بر دو روش بالا پای مشارکت در فروش هم وسط آمده است که به تازگی توسط دیجی کالا وارد دنیای مارکتینگ ایران شده و به کاربران امکان درآمد زایی میدهد، آن هم بدون داشتن سرمایه یا محل کار.
مشارکت در فروش چیست؟
مشارکت در فروش یا Affiliate Marketing نوعی از بازاریابی است که شخص سومی که صاحب وبسایت، کانالهای شبکههای اجتماعی مثل تلگرام یا صفحات اینستاگرام است، وارد پروسه همکاری در فروش میشود..
دیجی کالا از طریق افیلیت مارکتینگ به شما امکان درآمد زایی می دهد؛ پروسه این کار بسیار ساده است. کافی است وارد صفحه افیلیت مارکتینگ دیجی کالا شوید و به عضویت این بخش درآیید. چنانچه هرکدام از کاربران کانال تلگرام، وبسایت یا صفحه اینستاگرامتان از طریق شما وارد دیجی کالا شود و خرید کند،کمیسیون دریافت خواهید کرد.
مراحل کسب درآمد اینترنتی از دیجی کالا
تنها سه مرحله ساده تا کسب کمیسیون و درآمد نامحدود فاصله دارید؛ برای کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش دیجی کالا به ترتیب مراحل زیر عمل می کند:
ابتدا لازم است ثبت نام کنید و لینک اختصاصی بگیرید.
سپس دیجی کالا را در کانال تلگرام، وبسایت یا صفحه اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
بعد از ثبت سفارش و در صورتی که خرید واقعی باشد و کالا مرجوع نشود، کمیسیون را دریافت خواهید کرد.
فرض کنیم سایتی دارید که به تولید محتوای مربوط به ترندهای آرایشی و بهداشتی دنیا میپردازد. شما میتوانید بعد از ثبت نام در بخش افیلیت مارکتینگ دیجی کالا محصولات مرتبط به لوازم آرایشی را از بین کالاهای دیجی کالا انتخاب کنید، لینک مخصوص بسازید و آنها را روی سایتتان قرار دهید. اگر کاربران سایتتان از طریق تبلیغات شما وارد دیجی کالا شوند و خرید کنند، شما هم کمیسیون دریافت خواهید کرد. به همین سادگی!
این روش چه مزایایی دارد؟
برای این کار نه نیاز به سرمایهگذاری دارید، نه احتیاج به محل کار؛ حتی لازم نیست از مشتریها پشتیبانی کنید! شما صرفا تبلیغ میکنید و حق مشارکتتان را دریافت خواهید کرد، آن هم به صورت نامحدود!
برای اینکه بتوانید درآمد تقریبیتان از این روش را به دست آورید، کافی است سری به صفحه کسب درآمد اینترنتی دیجی کالا بزنید. این صفحه امکان محاسبه درآمد براساس حق کمیسیون و تعداد کلیکها را به شما میدهد.
آیا این روش در دنیا معمول است؟
استفاده از افیلیت مارکتینگ در دنیا روش رایجی است؛ طوری که حتی فهرستهایی از کسانی که بیشترین درآمد را از این روش به دست آوردهاند، تهیه شده است. اولین شخص این لیست، پت فلین Pat Flynn است که بعد از اینکه در سال ۲۰۰۸ از محل کارش اخراج شد، وبسایت خودش را راه انداخت و بعد از یک سال و نیم کار کردن بر روی سایتش توانست اولین درآمد خود را که معادل ۸۰۰۰ دلار بود، از طریق مشارکت در فروش سایتهای دیگر به دست آورد. او پنج سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۳ درآمدش را به ماهیانه ۵۰ هزار دلار رساند. به جز پت فلین، جان چو John Chow، جرمی شومیکر Jeremy Shoemaker و دهها نفر دیگر با داستانهای مشابهی درآمدزایی مشارکتی داشتهاند و امروز جزو افراد ثروتمند دنیای بازاریابی شناخته میشوند.