کاوشگران صنعت پارس آرین آیا می خواهید بدانید چه کسانی شما را از لیست فیسبوکشان حذف کرده اند ؟! | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

آیا می خواهید بدانید چه کسانی شما را از لیست فیسبوکشان حذف کرده اند ؟!

13153134362شاید برای شما ضروری باشد که بدانید کدام یک از دوستانتان شما را از لیست دوستانش حذف کرده است و به اصطلاح شما را Unfriend کرده است.اما چاره کار چیست ؟! چاره کار استفاده از یک پلاگین ( افزونه ) رایگان است ! افزونه Unfriend Notify افزونه ای رایگان برای مرورگرهای محبوب موزیلا فایر فاکس و گوگل کروم است که شما را در صورتی که از لیستِ دوستانِ ؛ اقوام ؛ آشنایان و دوستانتان حذف شدید شما را مطلع می سازد.

بدون شک باید اذعان کنم که اگر افزونه Unfriend Notify نبود ؛ شما باید وقت گران بهای خود را صرف می کردید تا به یافتن این که کدام یک از دوستانتان شما را از لیست دوستانش حذف کرده است بپردازید و لیست دوستان آن ها را مدام زیر و رو کنید و به طبع هم کاری حوصله سر بر می باشد و هم کاری زمان بر !

132.2

پس از این که افزونه Unfriend Notify را با موفقیت نصب نمودید ؛ در قسمت فوقانی لیست دوستانتان ؛ لینکی تحت عنوان نام ” Lost Friends ” مشاهده خواهید کرد.در کنار لینک Lost Friends شما عدد هایی را خواهید دید.آن عدد ها شمارنده و در حقیقت تعداد افرادی هستند که شما را Unfriend کرده اند ! حتی اگر زمانی که در محیط مرورگرهای موزیلا فایر فاکس و گوگل کروم در حال وب گردی در وب سایت های دیگری به غیر از فیسبوک هستید ؛ افزونه Unfriend Notify هرگونه تغییر و تحول در لیست دوستان را به شما سریعا گوشزد می کند و شما را از این حیث بی خبر نمی گذارد.

در پایان باید اضافه کنم که این افزونه رایگان است و نصب پیچیده ای ندارد و تنظیمات خاصی را نیز به همراه ندارد ؛ کافیست پس از دریافت و نصب ؛ از افزونه Unfriend Notify لذت ببرید.

132.2     دریافت افزونه “  Unfriend Notify  ” برای مرورگر موزیلا فایرفاکس

132.2     دریافت افزونه “  Unfriend Notify  ” برای مرورگر گوگل کروم

» منبع : cnet «