کاوشگران صنعت پارس آرین اتصال ایمیل به Mozilla Thunderbird | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

اتصال ایمیل به Mozilla Thunderbird

thunderbird-1-770x186

 

اگر صاحب یک وب سایت و ایمیل اختصاصی نظیر info@yoursite.com هستید، ممکن است استفاده از نرم افزار های مدیریت ایمیل یاوب میل هایی که بطور پیش فرض در پنل مدیریت هاست وجود دارند، برای شما دشوار باشد. خوشبختانه برنامه ها و راهکارهای مختلفی وجود دارند که به کمک آنها می توانید ایمیل های سایت و حتی سایر ایمیل های شخصی خود را از راه های ساده تر دیگری ارسال، دریافت و مدیریت نمایید.
نرم افزار Mozilla Thunderbird یکی از برنامه های شرکت موزیلا برای مدیریت ایمیل ها است. این برنامه با سرعت و ایمنی بالایی که دارد، تجربه یک محیط دلچسب برای مدیریت پست های الکترونیکی را فراهم می آورد. موزیلا تاندربرد اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها به گونه ای طراحی شده است تا هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی کمترین مزاحمت را برای کاربران ایجاد نماید. فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از قابلیت های کلیدی این برنامه است.

مرحله یک:
با مراجعه به سایت رسمی این نرم افزار(با کلیک بر روی تصویر زیر)، جدید ترین نسخه آن را بصورت رایگان دانلود و بر روی رایانه خود نصب نمایید.

thunderbird-email-1

مرحله دو:
پس از نصب برنامه وارد محیط آن شوید و بر روی “آیکن سه خط” واقع در سمت راست نوار جستجو، کلیک کنید و از زیر شاخه New Message گزینه Existing Mail Account را انتخاب نمایید.

thunderbird-email-2

همچنین می توانید از منوی File، زیر شاخه New گزینه Existing Mail Account را انتخاب نمایید. (با زدن کلید Alt روی کیبورد می توانید منوی بالایی نرم افزار را ظاهر کنید)

thunderbird-email-2-2

مرحله سه:
در پنجره باز شده، به ترتیب نام خود یا شرکت، آدرس ایمیل سایت و رمز عبور ایمیل سایت را وارد نمایید و سپس روی دکمه Continue کلیک نمایید.

thunderbird-email-3

مرحله چهار:
گزینه IMAP را انتخاب و روی دکمه Done کلیک نمایید. در صورتی که ایمیل سایت شما از سرور خاصی استفاده می کند، می توانید بصورت دستی اطلاعات را وارد نمایید؛ برای این منظور روی دکمه Manual Config کلیک کنید.

thunderbird-email-4

مرحله پنج:
اکنون ایمیل شما به Mozilla Thunderbird متصل شد. حال می توانید با استفاده از دکمه Write ایمیل جدید ارسال نمایید و یا از قسمت سمت چپ، ایمیل های دریافتی را مشاهده و مدیریت نمایید.

thunderbird-email-5

 

منبع : هاست ایران