کاوشگران صنعت پارس آرین حل مشکل کم شدن نور LCD لپ تاپ در صفحات مختلف | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

حل مشکل کم شدن نور LCD لپ تاپ در صفحات مختلف

غیر فعال کردن Adaptive Brightness در ویندوز 7

در صورت استفاده از ویندوز 7 ، از منوی استارت روی Control Panel کلیک نموده و از قسمت بالا سمت راست، View by را روی Small icons قرار داده و سپس روی Power Options کلیک نمایید یا مطابق تصویر زیر انجام بدهید

و بعد در پنجره ای که باز شده روی Change plan settings که در سمت راست Balanced وجود دارد، کلیک کنید.
سپس در صفحه ی بعدی روی Change advanced power settings کلیک کرده و در پنجره ی باز شده کمی پایین آمده و Desktop را بیابید و روی + کنار آن کلیک نمایید و سپس روی + کنار Display brightness بزنید و هر دو مقدار On battery و Plugged in را به 0 درصد تنظیم نمایید.
سپس روی + کنار Enable adaptive brightness کلیک کرده و هر دو مقدار On battery و Plugged in را به Off تنظیم نمایید. OK کنید.


غیر فعال کردن Adaptive Brightness در ویندوز ۸

میز کار ویندوز را بگشایید. برای این کار می توانید از کلید های ترکیبی Win+D استفاده کنید. اکنون بر روی power management در سیستم ترای کلیک کنید. سپس More power options را انتخاب کنید.

شما همچنین می توانید در محیط مترو و از صفحه جستجو به Power Options panel بروید.

اکنون در صفحه Power Options بر روی لینک “Change plan settings” کلیک کنید.

سپس بر روی لینک “Change advanced power settings” همانند تصویر زیر کلیک کنید.

اکنون در سربرگ Advanced settings همانند تصویر زیر به Display –> Enable adaptive brightness رفته و تنظیمات را به حالت خاموش (Off) در بیاورید.

امیدوارم این آموزش به کارتان بیاید.