کاوشگران صنعت پارس آرین در نمایشگاه CES 2016 - کانسپت صفحه نمایش ماژولار سامسونگ | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

در نمایشگاه CES 2016 – کانسپت صفحه نمایش ماژولار سامسونگ

modular-samsung-tvsکانسپت صفحه نمایش ماژولار سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد.

سامسونگ از یک کانسپت جدید و نواورانه برای بزرگتر کردن صفحه نمایش تلویزیون خبر می دهد. در این کانسپت با قرار دادن صفحه نمایش ها در کنار ، بالا و پایین یکدیگر می توانید صفحه نمایش های بزرگتر بسازید. این شرکت، تکنولوژی صفحه نمایش ماژولار خود را در غرفه ی ویژه ای در نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس امسال به نمایش گذاشت.

شایعات زیادی قبلا شنیده می شد مبنی بر این موضوع که گوگل از سال ۲۰۱۴ در حال کار بر روی چیزی شبیه به همین صفحه نمایش ماژولار بوده است ولی هنوز هم خبری از این موضوع به گوش نمی رسد.

سامسونگ در طراحی این کانسپت صفحه نمایش ماژولار، از صفحه نمایش های متعددی استفاده می کند که می توانند بدون هیچگونه درز یا شکافی در کنار یکدیگر بنشینند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 علاوه بر کانسپت ماژولار، از جایگاه تلویزیون آینده ی این کمپانی هم رونمایی کرد. سامسونگ با استفاده از تکنولوژی صفحه نمایش ماژولار از یک صفحه نمایش ۱۷۰ اینچی  به عنوان بزرگترین SUHD جهان رونمایی کرد.

این صفحه نمایش ماژولار برای نشان دادن کانسپت تلویزیون تغییر پذیر هم مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع در این کانسپت هریک از صفحه نمایش ها به منظور ایجاد صفحه نمایش های بزرگتر و یا کوچکتر قابل حرکت و جابجایی به اطراف هستند و این توانایی را هم دارند که به نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ و ۲۱ به ۹ سوئیچ کنند.

این تکنولوژی های جدید به عنوان کانسپت در نمایشگاه CES 2016 ارائه شدند؛ یعنی به همین زودی به صورت تجاری در دسترس قرار نمی گیرند اما به طور حتم در آینده ای نزدیک شاهد محصولاتی جدید خواهیم بود که از این طراحی ماژولار الهام می گیرند.

سامسونگ در طراحی این کانسپت صفحه نمایش ماژولار، از صفحه نمایش های متعددی استفاده می کند که می توانند بدون هیچگونه درز یا شکافی در کنار یکدیگر بنشینند.

منبع: gizmag