کاوشگران صنعت پارس آرین دستبند Flex فعالیت و خواب شما را پایش می کند | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

دستبند Flex فعالیت و خواب شما را پایش می کند

flex-fitbit

شاید این بهترین گجتی است که یک گیک می تواند داشته باشد. چرا که معمولا همیشه پشت کامپیوتر هستیم و فعالیت بدنی چندانی وجود ندارد! چند سالی است که ابزارهای مراقبت سلامت در اشکال مختلف وارد بازار شده اند. آنها با سنسورهای مختلف شان، یک گزارش کامل از فعالیت های روزانه به شما می دهند.

شرکت Fitbit در نمایشگاه امسال با دستبند جدیداش وعده های جالبی به همراه آورده است. Flex دستبندی است که فعالیت های مختلف شما را تحت نظر قرار میدهد. اینها شامل موارد مختلفی، مانند میزان راه رفتن شما در روز و کالری های مصرف شده است. می توانید برای هر روزتان یک هدف از حداقل میزان فعالیت بدنی تعیین کنید و این دستبند با کمک اپلیکیشن آن به شما گزارش می دهد که هر روز به چه میزان از اهداف خود دست یافته اید.

در کنار آن ساعات خواب شما هم توسط این دستبند بررسی می شود. حالا می دانید که در شبانه روز چقدر خوابیده اید. جالب تر اینکه دستبند فلکس یک زنگ بدون صدا هم برای بیدار کردن شما از خواب دارد.

محصول جدید شرکت FitBit از بلوثوت 4.0 استفاده می کند و اطلاعات جمع آوری شده را به آیفون یا تلفن اندرویدی تان میرساند. یا اینکه به لپ تاپ شما متصل می شود. این دستبند ضد آب است و می توانید آن را در حمام و استخر هم به دست داشته باشید.

محصول جدید فیت‌بیت در ۵ رنگ مختلف وارد بازار می شود و یک چراغ باریک LED هم روی آن قرار گرفته است. کافی است روی آنها دو ضربه کوچک بزنید تا روشن شوند و نشان دهند که چقدر از اهداف روزانه تان انجام شده است.

اگر به داشتن یکی از آنها علاقمند شده اید، باید تا بهار صبر کنید تا دستبند فلکس شرکت فیت‌بیت با قیمت ۱۰۰ دلار وارد بازار شود.