کاوشگران صنعت پارس آرین رمز عبور | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

رمز عبور

پژوهشگران کانادایی دستبندی ابداع کرده اند که از ضربان قلب به عنوان یک روش زیستی رمز عبور برای ورود به رایانه، تلفن هوشمند و تبلت استفاده می کند. شرکت “بیونیم” در آنتاریو می گوید: دستبندهای” Nymi” ضربان قلب فرد را به عنوان یک نشانه منحصر به فرد نظارت و از آن به عنوان یک ابزار تایید مداوم هویت استفاده می کند چرا که این دستگاه به طور بی سیم با وسایلی مانند تلفن هوشمند و تبلت در تعامل است.

از زمانی که این دستبند به دست بسته می شود تا وقتی که از دست جدا شود، ارتباط فرد با وسایل الکترونیکی همچنان برقرار است. اگر فرد دیگری سعی در استفاده از آن داشته باشد این دستگاه می تواند تفاوت ضربان قلب را تشخیص داده و امکان اجازه استفاده را به فرد نمی دهد.

بر اساس اعلام این شرکت، علاوه بر حسگر الکتروکاردیوگرام، این دستبند شامل یک حسگر نزدیک سنج و آشکار ساز حرکت برای برخی کنترل های حرکتی پایه است.این دستبند هنوز در مرحله ساخت اولیه است و شرکت بیونیم از شرکت های سازنده اپلیکیشن برای حضور در این پروژه دعوت کرده است.

نخستین گروه از دستبندهای Nymi با اپلیکیشینی کار می کند که برای سیستم عامل های اندروید، iOS ، Macs و ویندوز قابل اجراست.قرار است این دستبند ها با قیمت 99 دلار از اوایل بهار 2014 به بازار عرضه شوند.

برچسب ها