کاوشگران صنعت پارس آرین رونمایی از مینی کامپیوترهای جدید ویندوز ۱۰ | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

رونمایی از مینی کامپیوترهای جدید ویندوز ۱۰

Hercules Computing این هفته از مینی کامپیوترهای جدید خود به نام Hercules پرده برداری کرد، که یک سیستم مینی پی سی ویندوز 10 قابل حمل با وزن کمتر از 0.3lb است.
از جمله ویژگی های این مینی کامپیوتر می توان به پردازنده Cherry Trail،4 گیگابایت رم 128 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از اتصالات بیسیم ac، یو اس بی 0.3 اشاره کرد، همچنین با بهره وری از اتصالات HDMI به شما اجازه می دهد این مینی کامپیوتر را به تلویزیون های صفحه بزرگتر یا در صورت دلخواه پروژکتور متصل کرد.
سازنده این کامپیوتر در مورد ویژگی های این محصول می گوید:ما از معرفی این مینی کامپیوتر بسیار هیجان زده هستیم. شما می توانید در منزل یا دفترکار خود از این تکنولوژی مانند یک پی سی موبایل و یا یک دسکتاپ کوچک استفاده کنید. از آنجا که این تکنولوژی از سیستم عامل ویندوز 10 و همچنین اوبونتو استفاده می کند، نیازی نیست که زمان و پول را صرف خرید برنامه های تلفن همراه کنید.
این پروژه در حال حاضر از طریق وب سایت سرمایه گذاری Kickstarter به دنبال افزایش 71500 سرمایه برای پرش از مرحله مفهوم به تولید است. بنابراین اگر فکر می کنید این مینی کامپیوتر برای شما مفید است می توانید این وب سایت را ببینید و برای کمک به تولید آن سرمایه گذاری کنید.