کاوشگران صنعت پارس آرین ساخت لوازم خانه از آیفون های شکسته | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

ساخت لوازم خانه از آیفون های شکسته

iphone-usedزمانی که بعضی از وسایل ما می شکند باید با آنها چه کاری انجام دهیم؟ مخصوصا وقتی وسایل گران قیمت خراب می شوند با آنها چه کنیم؟ با آیفون های شکسته چه می کنید؟

شرکت تعمیراتی آیفون Twice Used تصمیم گرفته است از قطعات شکسته گوشی ها مثل صفحه نمایش مجددا استفاده کند. آنها تصمیم گرفته اند تا از تمام قطعاتی که قابلیت استفاده ی مجدد دارند، مانند صفحه نمایش و قاب و … دوباره استفاده کنند.

عکسی که در بالای صفحه مشاهده می کنید یکی از وسایلی است که با قطعات شکسته آیفون ساخته شده است. همانطور که مشاهده می کنید ترکیب تعدادی قاب iPhone است که به یک ساعت زیبا تبدیل شده است. ایده های دیگری غیر از ساعت مثل قاب عکس هم وجود دارند. البته مشکلی که وجود دارد کمبود صفحات معیوب iPhone است . به همین دلیل شرکت کمپین Kickstarter را برای همکاری با دیگر شرکت ها در زمینه ی تعمیر قطعات شکسته ی آنها راه اندازی کرده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه یا اهدای یکی از این قطعات هستید بد نیست سری به این کمپینبزنید.

برچسب ها