کاوشگران صنعت پارس آرین لنز هوشمند گوگل؛ هدیه‎‌ای جدید و متفاوت به بیماران دیابتی! | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

لنز هوشمند گوگل؛ هدیه‎‌ای جدید و متفاوت به بیماران دیابتی!

لنز هوشمند گوگلآزمایشگاه کمپانی گوگل، به‌‎تازگی محصول بسیار عجیبی را نشان داده است؛ لنز هوشمند گوگل توانایی دارد تا سطح قند خون افراد دیابتی را اندازه گیری نماید.این شرکت در بیانیه‌ای گفته است که فعلا برروی نمونه‌های اولیه این محصول، آزمایشاتی را انجام می‌دهد. در داخل لنز، از یک تراشه بی‌سیم کوچک استفاده شده که این تراشه، با حسگر قند خون داخلی مرتبط است. همچنین کمپانی گوگل اعلام کرده است که پژوهشگران و محققان این شرکت، به‌دنبال روش‌هایی برای اندازه گیری میزان گلوکز از طریق مایعات مختلف بدن می‌باشند.

به‌نظر این کمپانی، بهترین راه برای اندازه گیری میزان گلوکز، استفاده از “قطرات اشک” است. اگر این لنز هوشمند به بازار برسد، کمپانی گوگل موفق می‌شود تا سازنده کوچک ترین محصول بازار فناوری لقب بگیرد. همچنین عرضه این لنز، می‌تواند باعث شود تا محصول کوچک گوگل یه یکی از مهم‌ترین‌های بازار تبدیل شود.

کمپانی گوگل گفته است که این لنز در هر ثانیه، می‌تواند یک‌بار میزان قند خون را تشخیص دهد. اضافه بر این ویژگی‌ها، نسخه بعدی لنز کوچک و هوشمند کمپانی گوگل دارای چراغ LED کوچکی است تا به بیماران دیابتی هنگام افزایش سطح قند خون‌شان، گزارش دهد. همچنین لازم است که ذکر کنیم، سازنده این لنز هوشمند و زیبا، در نظر دارد تا برنامه‌های کاربردی را برای آن توسعه دهد تا پزشکان کنترل بهتری برروی وضعیت جسمی بیماران خود داشته باشند.