کاوشگران صنعت پارس آرین دانلود مجموعه سخنرانی دکتر آزمندیان - تکنولوژی فکر | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

مجموعه سخنرانی دکتر آزمندیان – تکنولوژی فکر

dr-azmandianامروزه دانشمندان علم موفقيت به اين نتيجه رسيده‌اند که فرق بين انسان ها فرق در انديشه‌هاست. موفقيت و شکست حاصل دو نوع طرز تفکر است. فقر در دنيای يک انسان فقير، حاصل فکر فقيرانه اوست و ثروت در دنيای يک انسان ثروتمند، حاصل انديشه‌های ثروت‌جويانه او. انسان های موفق در تاريخ کسانی بوده‌اند که موفقيت‌طلبانه انديشيده‌اند. هر موفقيتی در دنيای يک انسان موفق از يک فکر شروع می‌شود، زيرا انسان اين قابليت را دارد که به هر آنچه فکر کند همان را خلق کند.

به همين دليل است که امروزه بشر در کنار همه تکنولوژی‌هايی که خلق کرده‌است، اينک به تکنولوژی جديدی روی آورده‌است به نام  تکنولوژی فکر (Technology of Thought) تا با استفاده از اين تکنولوژی، در ذهن كه كارگاه توليد فكر انسان است به جای انديشه‌های ملال‌انگيز، نااميدکننده و فقيرگونه بتواند انديشه‌های ناب شاهکارآفرين خلق کند تا از اين رهگذر در دنيای بيرونش بتواند از زندگي‌اش يک شاهکار بيافريند.
دکتر علیرضا آزمندیان بنیانگذار تکنولوژی فکر در ایران، نویسنده، استاد دانشگاه و یکی از سخنرانان انگیزشی در ایران است.در مجموعه حاضر بهترین سخنرانی های ایشان درباره تکنولوژی فکر گردآوری شده است.