کاوشگران صنعت پارس آرین معرفی ۸ سایت برتر ارسال ایمیل گروهی | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

معرفی ۸ سایت برتر ارسال ایمیل گروهی

کار آمدترین راه و روش برای رسیدن به مشتریان بالقوه و اتصال بین کاربران یک وب سایت ، فقط از طریق بازاریابی ایمیلی کارساز است. به اذعان صاحبان کسب و کارهای آنلاین و بسیاری از وبلاگ نویسان و وب سایت های برتر ، ایمیل به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات و بازاریابی آنلاین به حساب می آید.

هنگامی که می خواهیم بازاریابی از طریق ایمیل را با دیگر انواع بازاریابی مقایسه کنیم ، سرمایه گذاری ها اغلب از این روش زودتر و بهتر از سایرین بازگشت خواهد داشت.

ما در این پست چند گزینه پیشروی شما قرار می دهیم که می توانید از بین آنها یک سرویس که با معیارها و هزینه های شما هم خوانی دارد را انتخاب و برای کسب و کار آنلاین خود به کار ببندید و اگر هم به دنبال سرویس هایی بسیار قوی تر و پر هزینه تر هستید ، به شما دو سرویس InfusionSoft یا OfficeAutoPilot را معرفی می کنیم.

۱- AWeber

وب سایت AWeber یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای بازاریابی ایمیلی است و آن را به یکی از معتبرترین پلتفرم های ارسال ایمیل تبدیل کرده است که توسط مشتریان به عنوان بهترین و قابل اعتمادترین سرویس ایمیلی شناخته می شود.

سرویس AWeber همچنین برای خبرنامه های وب سایت ها و وبلاگ ها بسیار عالی است و مجموعه ای از امکانات مفید برای ایجاد یک خبرنامه ایمیلی از طریق خوراک و فید سایت یا RSS را با اتمام ابزارهای تجزیه و تحلیل مناسب در اختیار قرار می دهد.

همچنین AWeber بیش از ۱۵۰ قالب از پیش طراحی شده را به صورت HTML در اختیار کاربر قرار می دهد و شما می توانید به راحتی آنها را سفارشی کنید. پس از ارسال ایمیل ها به مقصد شما می توانید روند باز شدن و کلیک شدن روی ایمیل ها را در داشبورد حساب کاربریتان ببینید. البته تمام امکانات این سرویس خوب به همین جا ختم نمی شود و می توان حتی لیست ایمیل ها را به یک یا افراد خاصی ارسال کرد.

ویژگی های اصلی این سرویس خوب:

  • سفارشی – امکان سفارشی کردن قالب ها و فرم های ثبت نام برای حمایت از نام تجاری خود
  • مدیریت ایمیل ها – امکان جمع آوری و مدیریت و ارسال ایمیل ها به مشترکین خاص
  • پیگیری – امکان پیگیری و تجزیه و تحلیل ارسال ، باز شدن و خوانده شدن و خیلی امکانات دیگر

هزینه : قیمت گذاری این سرویس برای لیست های ایمیل از ۵۰۰ مشترک و با ۱۹ دلار شروع می شود و البته ماه اول ۱ دلار قیمت دارد که می توان برای امتحان این پنل را انتخاب کرد.

۲- MailChimp

بلا استثنا سرویس تحت وب ارسال ایمیل MailChimp به عنوان دومین گزینه برای ارسال و بازاریابی ایمیلی شناخته می شود که با رابط کاربری خوب خود و دادن امکانات و ویژگی های رایگان و عالی توانسته جای خود را در بین کاربران باز کند. میل چیمپ به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی ایمیل و خبرنامه وب سایت خود را طراحی و سفارشی سازی کرده و با دیگر سرویس ها یکپارچه کند.

شما می توانید از امکانات خوب آنالیز و تجزیه و تحلیل ارسال ایمیل ها به راحتی استفاده کرده و از پوسته های زیبا و متنوع آن برای زیباتر کردن ایمیل هایتان بهره ببرید. با ثبت نام در این سایت می توانید به رایگان صاحب ۱۲۰۰۰ هزار خبرنامه و ایمیل به اعضای ۲۰۰۰ هزار مشترک شوید و اگر به سرویسی با مشخصات بالا نیازمندید که می توانید در ازای پرداخت مبالغی که تقریبا از ۳۰ دلار شروع می شود ، پنل های بالاتری را خریداری کنید.

امکانات خوب این سرویس :

  • سفارشی – امکان انتخاب یک قالب از پیش طراحی شده و یا ارسال و ایجاد قالب سفارشی سازی شده خود
  • توزیع موبایلی – امکان استفاده و ارسال هر گونه ایمیل از طریق موبایل ها و دستگاه های هوشمند
  • مدیریت – امکان مدیریت و تست و بررسی ارسال ایمیل ها
  • یکپارچه سازی – امکان یکپارچه سازی این سرویس با سیستم های وردپرس ، جوملا ، گوگل آنالیز و فیس بوک

۳ – Campaign Monitor

وب سایت Campaign Monitor یک گزینه مناسب به ویژه برای فریلنسرها و سازمان هایی است که می خواهند مدیریت جذاب تر و بهتری روی ارسال ایمیل  به مشتریانشان داشته باشند. این موضوع است که پنلی با رابط کاربری خلاقانه و بسیار عالی از طریق طراحان خوش ذوق این شرکت طراحی شده که می توانید با یک حساب تمام مشتریان ایمیلی خود را مدیریت کنید.

ویژگی های این سرویس :

  • سفارشی – امکان سفارشی سازی قالب ها و پوسته های ارسال ایمیل بدون دانستن کدهای برنامه نویسی
  • مدیریت : پنل و داشبورد فوق العاده عالی برای تنظیم و تست و تجزیه و تحلیل و دریافت گزارشات از ارسال ایمیل ها

هزینه : این وب سایت در ماه ۹ دلار برای ارسال ۲۵۰۰ ایمیل به لیستی متشکل از ۵۰۰ مشترک دریافت می کند و برای ایمیل های نامحدود به ازای ۵۰۰ مشترک ، ۲۹ دلار در ماه دریافت می کند.

۴- iContact

وب سرویس iContact یکی از رقبای سرسخت و پیشرو در دنیای بازریابی ایمیلی است که به عنوان یک شرکت معتبر در بین همگان شناخته می شود. این سایت تمرکز واقعی خود را بر روی کسب و کارهایی در مقیاس بزرگ قرار داده است و اگر به دنبال شرکتی خوش آتیه و معتبر برای اداره و مدیریت ارسال ایمیل های خود هستید ، این وب سایت گزینه بسیار خوبی است.

وب سایت iContact بیش از ۲۰۰ قالب رایگان و از پیش طراحی شده را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که کاملا قابل تغییر و سفارشی شدن هستند.

این سرویس ارسال ایمیلی بر خلاف رقبای خود در ازای ثبت نام یک دوره ۱۵ روزه رایگان در اختیار کاربر قرار می دهد تا با سیستم و نحوه کار این سایت آشنا شده و امتحان خود را قبل از خرید پنل های پولی آن انجام دهد.

ویژگی های این سرویس :

  • سفارشی – امکان انتخاب قالب و ایجاد یک پوسته سفارشی
  • رسانه اجتماعی – امکان یکپارچه سازی با فیس بوک و توییتر و انتشار پست های محبوب از طریق آن
  • پیگیری – امکان مدیریت و تهیه گزارشات عالی روی ایمیل ها و ارسال و کلیک و باز و بسته شدن ایمیل ها

هزینه : قیمت پنل های پولی این سرویس از ۱۰ دلار به ازای ۲۵۰ مشترک شروع می شود.

۵- Constant Contact

وب سرویس Constant Contact یک گزینه ایده آل برای کسب و کارهای کوچک با هدف راه اندازی یک کمپین بازاریابی ایمیلی موثر است. اگر می خواهید مشتریان جدید را جذب کرده و افزایش فروش خوبی را تجربه کنید ، می توانید از امکانات خوب این سرویس استفاده کنید. مشتریان این سایت می توانند یک دوره ۶۰ روزه رایگان را برای آشنایی با این سرویس داشته باشند.

ویژگی های این سرویس :

  • سفارشی – امکان انتخاب قالب از بین بیش از ۴۰۰ قالب و امکان سفارشی کردن آنها
  • امنیت – امکان ایجاد بستری مطمئن و امن برای ارسال و دریافت ایمیل ها
  • رسانه های اجتماعی – امکان یکپارچه سازی این سرویس با فیس بوک و توییتر

هزینه : قیمت پنل های پولی این سایت از ۱۵ دلار به ازای ۵۰۰ مشترک شروع می شود.

۶- Vertical Response

وب سایت Vertical Response امکان استفاده از ۷۰۰ قالب ایمیل مختلف را در حالت HTML می دهد و با یک کلیک می توان مدیریت خوب و عالی روی ارسال و دریافت و باز و بسته شدن ایمیل ها داشت.

ویژگی های این سرویس :

  • سفارشی – امکان انتخاب قالب ایمیل و ایجاد خبرنامه ایمیلی با استفاده از دستورات HTML
  • پیگیری – مدیریت و تنظیم ارسال و کلیک و بازخورد آنها از طریق داشبورد کاربری
  • شبکه اجتماعی – امکان یکپارچه سازی با توییتر و فیس بوک و نمایش آیکون آنها در ایمیل ارسالی

هزینه : قیمت پنل های پولی این سرویس از ۱۰ دلار به ازای ۵۰۰ مشترک در ماه شروع می شود.

۷- Mad Mimi

وب سایت Mad Mimi هم یکی دیگر از گزینه های خوب برای ایجاد یک کمپین تبلیغات ایمیلی است که امکانات مناسبی در جهت ساخت و طراحی قالب برای ایمیل ها ، تقسیم بندی لیست ایملیل ها ، ردیابی و گزارش گیری ، ارسال ایمیل به مشترکان RSS و خیلی دیگر را در اختیار قرار می دهد و البته امکان مدیریت ۲۵۰۰ عضو با قابلیت ارسال حداکثر ۱۲۵۰۰ ایمیل ماهیانه را به صورت رایگان می دهد و برای پنل های پولی از ۱۰ دلار در ماه به ازای ۵۰۰ مشترک شروع می شود.

۸- GetResponse

سایت GetResponse به عنوان آخرین گزینه ما نیز یکی دیگر از سیستم های ارسال و بازاریابی ایمیلی است که توسط وبلاگ ها و وبسایت های بسیار مطرحی در دنیا استفاده می شود که تمام امکانات خوب یک سرویس ایمیلی را به کاربران ارائه می کند و هزینه پنل های پولی آن از ۱۵ دلار در ماه به ازای ۱۰۰۰ مشترک شروع می شود.