کاوشگران صنعت پارس آرین نحوه دانلود درايورهای لپ تاپ ها | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

نحوه دانلود درايورهای لپ تاپ ها

جهت دانلود درايور لپ تاپ مورد نظر خود پس از مراجعه به سايت توليدكننده حتماً دقت فرماييد كه درايور را براي سيستم عامل مورد نظر تهيه نماييد و به 32بيت و 64 بيت بودن نسخه ويندوز نيز توجه نماييد.
توجه: در مورد لپ تاپ هاي قديمي ممكن است درايور نسخه هاي جديد سيستم عامل ويندوز موجود نباشد و در مورد لپ تاپ هاي جديد نيز ممكن است درايور براي نسخه هاي قديمي ويندوز موجود نباشد.

راهنماي دانلود درايورهاي لپ تاپ

 

 

درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ ايسر
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك  به سايت ايسر رفته در قسمت “Select Product Family” گزينه Notebook را انتخاب نماييد. سپس در بخش “Select Product Line ” سري دستگاه خود را انتخاب نموده و  بعد از آن در قسمت “Select Product Model” مدل دستگاه را انتخاب نماييد. حال در كادري كه در قسمت پايين صفحه ظاهر شده در قسمت “Operating System” نسخه ويندوزي كه مي خواهيد را انتخاب نموده و درايورهاي مورد نظر خود را دانلود نماييد.
درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ اپل
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك  به سايت اپل رفته و درايورهاي مورد نظر خود را دانلود نماييد
درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ ايسوس
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك  به سايت ايسوس رفته و در قسمت “Please Select the product”  گزينه Notebook را انتخاب نموده سپس در قسمت “Select Series”سري دستگاه و در قسمت “Select Model” مدل دستگاه خود را وارد نموده  و دكمه “Search”را كليك نماييد. يك پنجره نمايش داده شده كه شما نسخه ويندوزي كه درايور آن را مي خواهيد انتخاب نموده و درايورهاي مورد نظر خود را دانلود نماييد
درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ دل
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك  به سايت دل رفته، شما مي توانيد در قسمت “Choose By Service Tag” روي لينك “Enter a Tag” كليك نموده و با وارد نمودن كد 7 رقمي دستگاه خود(كه اين كد را مي توانيد در پشت دستگاه خود و همچنين روي جعبه دستگاه پيدا كنيد)  درايورهاي مورد نياز خود را دانلود نماييد.  روش ديگري كه خيلي توصيه نمي شود اين است كه در همان صقحه ابتدايي در قسمت  “Choose a Model” روي “Select Model” كليك نموده، در قسمت “Select Your Product Family” گزينه  “laptops”را انتخاب نموده و  در قسمت بعد مدل دستگاه خود را  انتخاب نموده سپس درايورهاي مورد نظر خود را دانلود نماييد.
درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ اچ پي
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك به سايت اچ پي رفته و در قسمت “Select Yuor Product”سري دستگاه خود را انتخاب نموده و سپس زيرمدل را انتخاب نماييد. در صفحه باز شده روي لينك “Software & Driver Downloads” كليك نموده و پس از انتخاب سيستم عامل دكمه “Next” را كليك نماييد. اكنون مي توانيد درايورهاي مورد نظر خود را دانلود نماييد.
درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ فوجيتسو زيمنس
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك  به  سايت فوجيتسو زيمنس رفته و در قسمت “PRODUCT SEARCH BY SERIAL-/IDENTNUMBER”  سريال دستگاه خود را وارد نماييد.  در اين قسمت مي توانيد درايورهاي مورد نياز خود را دانلود نماييد. همچنين مي توانيد در همان صفحه ابتدايي در قسمت “Select Products” ابتدا Notebook و پس از انتخاب سري، مدل دستگاه را انتخاب نموده و درايورهاي مورد نظر خود را دانلود نماييد.
درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ گيت وي
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك  به سايت گيت وي رفته و در قسمت “Serial Number” سريال دستگاه خود را وارد نموده، كليد “Go” را كليك نماييد و درايور مورد نظر خود را دانلود نماييد. همچنين مي توانيد در همان صفحه ابتدايي به تب “Browse All Downloads” رفته  ابتدا  notebook Computers را انتخاب نموده، سپس مدل دستگاه، بعد نسخه ويندوز و در نهايت درايور مورد نظر خود را انتخاب و دانلود نماييد.
درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ آي بي ام لنوو
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك  به سايت آي-بي-ام لنوو رفته و در قسمت “Family” سري دستگاه و در قسمت “type” نوع دستگاه و در قسمت “Model” مدل دستگاه و در نهايت در قسمت “operating system” نسخه ويندوز خود را انتخاب نماييد. حال مي توانيد درايورهاي مورد نظر خود را دانلود نماييد.
درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ ام اس آي
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك  به سايت ام اس آي  رفته و در بخش “Live Update Online” روي دكمه “Click Here” كليك كرده در صفحه بعد روي دكمه “Yes, I would like to try it at my own risk” كليك كنيد، سپس ادامه را كليك نموده و منتظر بمانيد تا درايورهاي مورد نظر شما كه شناسايي شده اند را نمايش دهد. اگر اين روش با مشكل مواجه شد همچنين مي توانيد در همان صفحه نخست، سمت راست صفحه در قسمت “Manually Download” به ترتيب notebook، سري دستگاه و در نهايت  مدل دستگاه را انتخاب نماييد . اكنون در صفحه باز شده  تب “driver”را انتخاب نموده و درايورهاي مورد نظر خود را دانلود نماييد.
درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ سوني وايو
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك  به سايت سوني-وايو رفته و در قسمت “Option 3: SELECT IT” ابتدا سري دستگاه سپس مدل دستگاه را انتخاب نماييد سپس دكمه “Continue” را كليك نماييد. در صفحه جديدي كه باز مي شود در قسمت “Select Your Operating System” نسخه ويندوز خود را انتخاب نموده و درايورهاي مورد نياز خود را دانلود و نصب نماييد.
درايور لپ تاپ دانلود درايور لپ تاپ توشيبا
جهت دانلود درايور پس از كليك بر روي لينك  به سايت توشيبا رفته و در قسمت “2. Choose Family” سري دستگاه و در قسمت “3. Choose Model” مدل دستگاه را انتخاب نماييد، سپس دكمه “Go” را كليك نماييد.  حال مي توانيد نسخه ويندوز خود را انتخاب نموده و درايورهاي مورد نياز خود را دانلود نماييد