کاوشگران صنعت پارس آرین نمایش علایم ترافیکی از طریق کوله پشتی seil | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

نمایش علایم ترافیکی از طریق کوله پشتی seil

نمایش علایم ترافیکی از طریق کوله پشتی seil” seil bag”، کاری از لابراتوار طراحی لیمیانگسو در کشور کره و یک کوله پشتی مناسب حال دوچرخه سواران است که علایم ایمنی را بصورت هوشمند به نمایش می گذارد؛ با روشن شدن لامپ های LED روی سطح بیرونی کیف، علایم ترافیکی چون فلش های حرکت به سمت چپ و راست برای رانندگانی که پشت سر شما حرکت می کنند نمایان می شود.

 

علایم اصلی، مثل “توقف”، “تاسف”، و علایم اضطراری، یک پیام برنامه ریزی شده را برای وسایط نقلیه پشت سر دوچرخه سوار به نمایش می گذارند. دوچرخه سوار می تواند علایم مختلفی را که لازم می داند از طریق یک کنترل گر بی سیم قابل نصب روی فرمان دوچرخه برای رانندگان پشت سر خود بفرستد. این صفحه نمایش LED انعطاف پذیر مخفی در پارچه می تواند روی دیگر کوله پشتی ها یا کیسه ها هم نصب شود و قابلیت برنامه ریزی از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند برای نمایش هرگونه علایم و نشانه را نیز دارد.

Seil bag قطعه ای از فناوری اطلاعات قابل جاسازی روی لوازم و تلفیقی از مد و فناوری است که در عین حال حفاظت دوچرخه سواران شهری از حوادث وابسته به وسایط نقلیه را نیز فراهم می آورد. هم اکنون این پروژه از طریق سایت kickstarter در حال جمع آوری سرمایه لازم جهت راه اندازی خط تولید است.