کاوشگران صنعت پارس آرین واتس اپ تحت وب شد، واتس اپ را روی کامپیوتر استفاده کنید | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

واتس اپ تحت وب شد، واتس اپ را روی کامپیوتر استفاده کنید

Whats app on webواتس اپ یکی پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی موجود در بین کاربران ابزارهای هوشمند است. پیام رسان یا به عبارتی مسنجری که با نهایت سادگی، داشتن اصالت و سبک و سیاق مخصوص به خود، سرعت خوب و سازگاری با اینترنت ضعیف خیلی خوب توانست کاربران زیادی را جذب کند. واتس اپ یکی از شبکه های اجتماعی است که فقط برای مدت 1 سال رایگان است و پس از آن باید سالی 1 دلار بابت استفاده از آن بپردازید. واتس اپ هم اکنون بیش از 600 میلیون کاربر دارد و با تقریب خوبی کاربران برای استفاده هر سال از آن باید چیزی نزدیک به 600 میلیون دلار بپردازند! اما این هزینه بابت پیام رسانی که حتی نسخه تحت وب هم ندارد؟ خبر خوب اینجاست! از این به بعد می توانید واتس اپ را روی وب هم تجربه کنید، به عبارتی واتس اپ را روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید.

طبق گزارشات منتشر شده واتس اپ توانسته است پیام رسان بسیار محبوب خود را تحت وب درآورد و به جای ارایه نرم افزارهای مختلف برای دسکتاپ و سیستم عامل های مختلف آن را تحت وب ارایه کند. حالا دیگر می توانید بدون نیاز به گوشی خود پیام هایتان را مستقیما روی دستکاپ خود یا به عبارت بهتر روی مرورگر خود چک کنید. دقت کنید که بدین منظور باید آخرین نسخه از برنامه Whats App را روی دستگاه هوشمند خود داشته باشید و طبق دستورالعمل زیر عمل کنید تا پیام رسان شما روی مرورگرتان ظاهر شود:

Screen_Shot_2015-01-21_at_1.21.46_PM.0

واتس اپ برای کامپیوتر

با کلیک کردن روی لینک بالا می توانید به صفحه واتس اپ روی وب بروید. سپس آخرین نسخه واتس اپ یعنی نسخه 2.11.498 (تست شده توسط ترنجی) را نصب و طبق آموزش پایین تصویر بالا عمل کنید. پس از آن QR Code صفحه بالا را با واتس اپ خود اسکن می کنید و در کسری از ثانیه تمام چت های شما روی دسکتاپ است.

Screenshot_2015-01-21-23-25-04Screenshot_2015-01-21-23-22-05Whats app on web (2) copy

قابلیت جالب دیگر آن البته این است که می توانید از طریق دستگاه خود که وانس اپ روی آن فعال است آخرین لاگین انجام شده روی وب را به تفکیک سیستم عامل ببینید و در صورت نیاز هم همه آن ها در کسری از ثانیه خارج شوید!

Screenshot_2015-01-21-23-25-14

جالب اما آنجا که در لیست آموزش پایین این صفحه که می بینید اسمی از iOS نیست اما واتس اپ به هر دو نسخه سیستم عامل بلک بری توجه ویژه ای داشته است!

آیا دوست دارید از واتس اپ روی کامپیوتر خود استفاده کنید؟ برنامه های خوب و مشابهی با برنامه مخصوص ویندوز و دیگر سیستم عامل های دسکتاپ وجود دارند که علاوه بر رایگان بودنشان برتری های دیگری هم دارند، برای مثال برنامه Telegram! نظر شما چیست؟