کاوشگران صنعت پارس آرین ورود به پنل مدیریت وردپرس تنها با یک سیستم +آموزش ویدیویی | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

ورود به پنل مدیریت وردپرس تنها با یک سیستم +آموزش ویدیویی

ورود به پنل مدیریت وردپرس تنها با یک سیستم +آموزش ویدیوییامروز میخوایم در مورد یک موضوع مهم که تا حدی به حفظ امنیت سیستم وردپرسی کمک میکنه بپردازیم. همه ی ما میدونیم که سیستم وردپرس به صورت پیش فرض طوری تعبیه شده که شما از هر سیستمی و هر کجا که باشید می تونید وارد پنل مدیریتی بشید حتی در یک زمان یکسان!خب این امر خیلی دور از انتظار و خطرناک نیست اما تا زمانی که شما به تنهایی روی سایت کار میکنید و سایتتون متعلق به خودتونه ولی زمانی که از چند نویسنده و ویرایشگر و… در سایت استفاده میکنید این مورد تبدیل به یک خطر بزرگ میشه! با این توضیحات فکر کنم ماجرا رو گرفتید. بله! امروز میخوایم ببینیم چطوری میتونیم از وارد شدن کاربران وردپرسی با چند سیستم جلوگیری کنیم.حالا با ادبیاتش میشه ورود به پنل مدیریت وردپرس تنها با یک سیستم 🙂

چگونه با سیستم وردپرس کاربران رو هماهنگ میکنیم؟

قبل از اینکه از اینکه در مورد اصل جریان و معرفی افزونه ی مورد نظر صحبت کنیم ترجیح میدم کمی در مورد کنترل و هندل کردن کاربران در سیستم وردپرس بحث کنیم. مثل تمامی نرم افزارها و یا سیستم های دیگه کاربران وردپرسی نیز با چند بار وارد شدن به سیستم مدیریت محتوای وردپرس، اطلاعات کاربریشون به صورت کوکی ذخیره میشه. این اطلاعات کاربری شامل پسورد نمیشه بلکه شامل نام کاربری و کلیدهای خاصی میشه که سیستم با کمک اونها پسورد شما رو تشخیص میده. حالا اگه شما با چند سیستم و یا بهتر بگم دستگاه دیگه ای وارد سایت شدید و همچنین دکمه ی من رو به خاطر بسپار رو زدید به افراد دیگه ای که از اون سیستم ها کار میکنند اجازه دادید که به سایت شما وارد بشن.این عادت بد باعث مشکلات امنیتی زیادی میشه و برای تجارت شما فوق العاده مضر به حساب میاد. برای همین باید راهی باشه که با این مورد مبارزه کنه!

افزونه ی Prevent Concurrent Logins

این افزونه دقیقا همون چیزی هست که میتونه با این مشکل مقابله کنه! پس بیایید با هم نحوه ی کارکردش رو بررسی کنیم!
اول از همه افزونه رو نصب و فعال میکنیم. تموم شد! این افزونه هیچ گونه تنظیماتی نداره و فقط احتیاج به نصب داره! برای اینکه افزونه رو تست کنیم باید از مرورگری که سایتمون در اون باز هست خارج بشیم و با یک مرورگر دیگه لاگین کنیم تا نتیجه رو ببینیم!

ورود به پنل مدیریت وردپرس تنها با یک سیستم +آموزش ویدیویی

این اتفاقیه که می افته! یعنی در مرور گر دیگه logout میشه. و برای وارد شدن دوباره باید یوزنیم و پسورد رو بدید تا وارد بشه اما فقط بر روی یک مرورگر!

امیدوارم مطلب امروز هم بتونه به شما خیلی کمک کنه و برای روند کارتون موثر باشه.

با آرزوی روزهای خوب

آموزش ویدیویی افزونه Prevent Concurrent Logins

دانلود ویدئو آموزش افزونه Prevent Concurrent Logins

دانلود ویدیو

 

دانلود افزونه Prevent Concurrent Logins

دانلود

صفحه افزونه