کاوشگران صنعت پارس آرین چمدان من کجا افتاده؟ از موبایل تان بپرسید | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

چمدان من کجا افتاده؟ از موبایل تان بپرسید

 

where-is-my-suit--ask-your-mobile-pictures-ces-2013-by-www.kspgroup.ir

Globaltrac امیدوار است با محصول جدید خود در جشنواره CES 2013 و بهره گیری از این واقعیت  که خطوط  هوایی در گم کردن اثاثیه مسافران بسیار ماهر هستند، بتواند بازار مصرف بزرگی ایجاد کرده و سود ببرد.

این شرکت لوس آنجلسی در نمایشگاه امسال محصولی با نام Trackdot را عرضه کرده است. یک ابزار کوچک که نیروی خود را از باتری تامین کرده و در گوشه ای از چمدان تان جا خوش می کند. اکنون می توانید هنگام گم شدن اسباب و اثاثیه تان در فرودگاه و میان بارهای شرکت هواپیمایی، به راحتی آنها را دنبال کرده و پیدای شان کنید.

این ابزار کوچک دارای یک جی پی اس داخلی است که می توانید پیام های ارسالی آن را بر روی هر تعداد تلفن همراه که تعریف کرده باشید، دریافت نمایید. برای مثال اگر شما به کیش سفر کنید، اما چمدان تان در فرودگاه تهران جا مانده یا اشتباها به مشهد برود، Trackdot با ارسال اخطاری روی تلفن تان به شما اطلاع می دهد. درست است که دردسر هنوز باقی است. اما حداقل می دانید که کجا باید دنبال چمدان تان بگردید.

خب بازار این محصول چگونه خواهد بود؟ گفته می شود از ۱۴۰ میلیون نفر آمریکایی که در سال گذشته بیش از یک پرواز را تجربه کرده اند، ۲۶ میلیون نفر با مشکل گم شدن چمدان شان روبرو شده اند. و دقیقا به همین دلیل مدیر فروش Globaltrac می گوید شرکتش در حال غرق شدن در زیر سفارش های پیش فروش است. این گجت واقعا کاربردی قرار است از ماه مارس با قیمت ۵۰ دلار وارد بازار شود.