کاوشگران صنعت پارس آرین چند نمونه از طراحی های خلاقانه | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

چند نمونه از طراحی های خلاقانه

وسایل بسیاری در اطراف ما وجود دارد و ما روزانه تعداد بسیاری از آن ها را در اطرافمان می بینیم.در این میان افراد خلاق و دارای دید متفاوت نسبت به دیگران دست به طراحی و تولید وسایلی می زنند که کار همان وسایل روزمره ی عادی را انجام می دهند ولی با طرح و شکلی متفاوت..همچنین باید گفت در میان عکس های زیر بعضی از طرح ها فقط در حد ایده هستند.
چند نمونه از طراحی های  خلاقانه

 

 

 

 

 

 

 

یک دوربین حرفه ای برای حرفه ای ها

شاید در نگاه اول E-Clips یک دوربین دیجیتال و دستی و معمولی به نظر برسد، اما این دوربین علاوه بر این که بسیار زیبا و جذاب می باشد، این امکان را دارد که شما آن را به هر جایی وصل کنید! اما باز فقط همین نیست شما می توانید از طریق دست بندی که این دوربین دارد آن را به صورت بی سیم کنترل کنید! همان طور که در تصاویر می بینید این دوربین از طریق بلوتوث به یک دست بند که شبیه ساعت است متصل می شود و شما از طریق آن می توانید دوربین خود را به راحتی کنترل کنید.

 

 

هدفون، موزیک پلیر و اسپیکر اپل!

 

 

این هدفون چیزی بیشتر از یک هدفون معمولی است زیرا این هدفون، دارای یک موزیک پلیر نیز می باشد و شما را از داشتن موزیک پلیر مجزا بی نیاز می کند. اما باز هم امکانات این هدفون تمام نشده! این هدفون می تواند به سرعت به یک اسپیکر یا همان بلندگوی بسیار شیک و زیبا تبدیل شود! بله اسپیکر، هدفون و موزیک پلیر، همه در یک دستگاه.

 

 

و در ادامه چند ایده جالب…