کاوشگران صنعت پارس آرین چند گام ساده برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

چند گام ساده برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی

چند گامگام اول : مشخص کنید که چرا تصمیم دارید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که هدفتان را به طور دقیق مشخص کنید. با خودتان صادق باشید و دلایلی که می خواهید از امروز یک کسب و کار اینترنتی جدید را شروع کنید برای خود مشخص کنید. حتی توصیه ما به شما این است که این اهداف را یادداشت کرده و در جایی قرار دهید که در روز چندین بار بتوانید آنها را ببینید.
دلهره و ترس را کنار گذاشته و با نیروی اراده و پشتکار برای رسیدن به هدفتان اولین گام را بردارید. هر زمان که احساس ضعف یا خستگی کردید دوباره اهداف خود را مرور کنید و ببینید برای رسیدن به چه چیزی این مسیر را برگزیده اید.

گام دوم : نوع کسب و کاری را که می خواهید راه اندازی کنید مشخص کنید

البته نباید تصور کرد که کسب و کار ما باید حتما عرضه یک محصول نوآورانه باشد، در صورتی که اگر به دنیای اطراف خود نگاه کنید متوجه خواهید شد که درصد بسیار کمی از کسب و کارها نو آورانه هستند. بسیاری از آنها همان محصولات موجود را به طریقی دیگر عرضه می کنند.

 

گام سوم : برای خود یک نقشه تجاری تهیه کنید

Business Plan یا نقشه تجاری هیچ چیز عجیب و پیچیده ای نیست ولی وجود آن یکی از مهمترین ضروریات راه اندازی یک کسب و کار است. نقشه تجاری به شما کمک می کند که شرایط کسب و کار را برای خود روشن کرده و بتوانید در آینده میزان دسترسی به اهدافتان را بسنجید.

 

گام چهارم : رقیبان خود را خوب بشناسید

حال که نسبت به شرایط کار خود اطلاعات لازم را کسب کردید باید به سراغ رقیبان خود رفته و وضعیت رقبای خود را در بازار اینترنت بررسی کنید.

 

گام پنجم : مقدمات لازم برای شروع کسب و کارتان را مشخص کنید

در این مرحله باید مشخص کنید که برای شروع کارتان به چه چیزهایی احتیاج دارید. وسایل و ابزار لازم برای شروع کسب و کارتان چه چیزهایی می باشند و چگونه باید آنها را تهیه کنید و هر آنچه که برای شروع کار به آن نیاز دارید را تعیین نمایید.

 

گام ششم : کسب و کار خود را شروع کنید

تنها کافی است آنچه را که گرد آورده اید و اطلاعاتی را که کسب کرده اید، عملی نمایید. ولی فراموش نکنید که برای موفقیت تلاش و خواستن از همه مهمتر است.


»» در صورتی که این مطلب برای شما مفید بود و می خواهید یک کسب و کار اینترنتی موفق و پردرآمد راه اندازی کنید حتماً با ما تماس بگیرید و یا در قسمت نظرات این مطلب، نظر خود را برای ما ارسال کنید.

—————————————————————————

تنها به اندازه 2 کلیک با راه اندازی کسب و کار اینترنتی درآمدزای خودتان فاصله دارید:

1 خدمات مشاوره برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر تا صد
2 طراحی انواع سایت فروشگاهی، تفریحی، دانلود موزیک و … با قیمت بسیار ارزان