کاوشگران صنعت پارس آرین روش بلاک کردن یک آدرس ایمیل در جیمیل | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

روش بلاک کردن یک آدرس ایمیل در جیمیل

چگونه در جیمیل یک آدرس ایمیل را بلاک کنیم

همه ما می‌دانیم که شیوه خواندن و جواب دادن به ایمیل‌ها در سرویس جیمیل چگونه است و اینکار را بار‌ها انجام داده‌ایم، اما چگونه می‌توان یک ایمیل مزاحم یا تبلیغاتی را در جیمیل به صورت کامل بلاک کرد؟ در ادامه این مورد را به شما نمایش خواهیم داد.
بسیاری از ما در طول سال‌های گذشته به سرویس جیمیل گوگل برای دریافت و پاسخ به ایمیل‌هایمان عادت کرده‌ایم. گوگلهم در این زمینه بسیار عالی عمل کرده و در طول مدت گذشته ویژگی‌های خوبی به اپلیکیشن و سرویس تحت وب خود اضافه کرده است. حالا این سرویس ایمیل به گزینه اول و اصلی ما برای خواندن، مدیریت و پاسخ به ایمیل‌ها تبدیل شده است.

gmail 68903

یکی از قابلیت‌های خوب این سرویس دهنده، امکان بلاک کردن آدرس‌های ایمیل است که در موراد زیادی می‌تواند مفید و کاربردی باشد. در اندروید این برنامه را باز کنید، به ایمیلی که دیگر هیچ‌وقت نمی‌خواهید ببینید بروید و بر روی دکمه سه نقطه عمودی در بخش سمت راست و بالایی پیام تپ کنید. در منویی که باز می‌شود (شبیه به تصویر بالا) چند گزینه مختلف خواهید دید که آخر آن‌ها با کلمه “Block” شروع می‌شود. پس از اینکه دکمه بلاک را زدید دیگر هیچ ایمیلی از این آدرس دریافت نخواهید کرد.

email 1 17c90

کاربران جیمیل در نسخه تحت وب، با کلیک بر روی دکمه کشویی کنار “reply/reply all” می‌توانند به گزینه “Block” دسترسی پیدا کنند.