کاوشگران صنعت پارس آرین کلکسیون صفر و یک | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

کلکسیون صفر و یک

Benjamin Rollins Caldwell's Binary Room At Lady Gaga's artRaveاگر می‌خواهید بدانید چه به سر قطعات الکترونیکی بعد از اینکه از کار می‌افتند، می‌آید، می‌توانید به کلکسیون صفر و یک سری بزنید. البته در این کلکسیون، قطعاتی را می‌بینید که دست طراحانی‌ مثل بنیامین رولینز کالدوین افتاده‌اند.

بنیامین روزی در یک انبار قدیمی مقدار خیلی زیادی رایانه، ماشین‌حساب، تلفن و پرینتر از کارافتاده پیدا کرد. او توانست با این قطعات فرسوده یک سری مبلمان بسازد! و با این هنر، به ما نشان بدهد که چقدر ضایعات الکترونیکی درست می‌کنیم.

Design_Miami_03-1024_verge_super_wide

کیس‌های کامپیوتری و ورق‌های فلزی جداشده از پرینتر‌ها به گونه‌ای به هم متصل شده‌اند که اسکلت هر وسیله از مبلمان را ایجاد کرده‌اند. بر روی این اسکلت به صورت هنرمندانه، مادربورد‌ها، صفحات نمایش LCD، هارددیسک‌ها، چیپ‌ها، و … پیچ شده‌اند و ظاهری رنگارنگ برای مبلمان درست کرده‌اند. بالشت‌هایی که بر روی صندلی‌ها و مبل‌ها قرار دارند، از کابل‌های ربانی و کابل‌های شبکه درست‌شده‌اند که به هم دوخته و پیچیده شده‌اند.

Binary_Chair02-3-1024_verge_super_wide

هنرمندان زیادی در دنیا به کار Benjamin Rollins Caldwell توجه کرده‌اند و کلکسیون او تاکنون در چندین نمایشگاه در نقاط مختلف جهان به نمایش گذاشته‌شده و باز در سال ۲۰۱۴ نیز قرار است به نمایش عمومی در بیاید.

Fall_2013_Binary_Portrait_02-1024_verge_super_wide

Binary_Side_Table_01-1024_verge_super_wide

Binary_Cabinet_01-1024_verge_super_wide

Binary_Chair01-3-1024_verge_super_wide

Binary_Table_02_02-1024_verge_super_wide

منبع