کاوشگران صنعت پارس آرین یک گجت جالب و کاربردی برای گوشی های هوشمند | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

یک گجت جالب و کاربردی برای گوشی های هوشمند

یک گجت جالب و کاربردی برای گوشی های هوشمند: Cellscope یک استارت آپ  موبایل برای تولید وسایل پزشکی است که موسس آن زنی است به نام ایمی که قصد دارد یک سری لوازم جانبی اپتیک و لیزری برای تلفن های هوشمند طراحی کند که پزشک بتواند از راه دور بیماری را تشخیص دهد.

اولین محصول سل اسکوپ ، اتوسکوپ یا وسیله معاینه گوش برای تلفن های هوشمند است که از درون گوش  عکس وویدیویی با کیفیتی مناسب برای پزشک میگیرد تا عفونت گوش از راه دور قابل تشخیص باشد.  این بیماری که یکی از شایع ترین بیماری ها  در میان کودکان است . این دستگاه عکس را گرفته و به پزشک مربوزه ارسال میکند .

ایمی میگوید ما با ساخت اتوسکوپ برای گوشی ها هوشمند قصد داریم تا یک کمک های اولیه دیجیتال برای خانه ها خلق کنیم افراد یا والدین زمانشان را برای مراجعه به دکتر صرف نکنند.و افرادی که در روستا ها یا مناطق دور افتاده زندگی میکنند و به پزشک دسرسی ندارند بتوانند از ان استفاده کنند. همچنین پزشکان نیز مشتاق اند از این محصولات استفاده کنند تا یک سابقه دیجیتال از بیمارشان به دست اورند، استقبال از این محصول تاکنون از سوی پزشکان و پرستاران ریاد بوده است.

ایمی برای به روز بودن و نو اور ماندن  در عرصه تکنولوژی گروهی از افراد را گرد اورده  که پیش زمینه های تخصصی  مکملی در زمینه های مهندسی

مهارت خاصی دارند.

ایده سل اسکوپ زمانی به ذهن ایمی شنگ رسید که در ازمایشگاه در دانشگاه برکلی کار میکرد ومیکروسکوپ های موبایل را برای تشخیص بیماری در کشورهای درحال توسعه طراحی میکرد. پیش از ایمن ایمی رهبر تیمی بود که انالیزوری اتوماتیک برلی خون توسعه میدادکه گلبولهای سفید را به طور خودکار طبقه بندی میکرد. این دستگاه از اف دی ای سازمان بهداشت امریکا نیز تاییده گرفت. ایمی به عنوان ده زن فعال در عرصه تکنولوژی سال ۲۰۱۳ معرفی شد.