کاوشگران صنعت پارس آرین ۱۰ دانشگاه مجازی با درس های رایگان | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۱

۱۰ دانشگاه مجازی با درس های رایگان

universityامروزه به راحتی می توان در خانه نشست و در کلاس های مجازی بهترین دانشگاه های داخلی و خارجی به صورت رایگان شرکت کرد، شاید معروفترین سایت جهانی آموزش های دانشگاهی و رایگان سایت Coursera باشد و سایت ایرانی مکتبخونه هم مثال بسیار عالی و ارزنده ای بین سایت های ایرانی است، در این مقاله 10 دانشگاه دیگر را می خواهیم معرفی کنیم که دروس آکادمیک را به صورت مجازی اراءه می کنند و شاید زیاد از سایت آن ها بازدید نکرده باشید.

sd

  1. UC Berkeley Webcasts : دانشگاه معروف برکلی در بخش علوم کامپیوتر مجموعه ای از دروس علوم کامپیوتر و محاسبات را به شما آموزش می دهد و می توانید به سادگی ثبت نام کنید.
  2. MIT OpenCourseWare : صدها ویدیو و آموزش دانشگاه MIT را به صورت رایگان از وب سایت دانشگاه نگاه کنید و آموزش های مختلف در زمینه مهندسی الکترونیک و کامپیوتر را تجربه کنید.
  3. Stanford University : دانشگاه مشهور استنفورد هم مجموعه ای از دروس برنامه نویسی موبایل برای سیستم عامل های IOS و متدهای جریان برنامه نویسی در اختیار شما قرار می دهد.
  4. The Open University : دانشگاهی در انگلستان که انواع دروس محاسباتی و کامپیوتر را آموزش می دهد.
  5. University of Southern Queensland : این دانشگاه نیز در برنامه نویسی شیء گرا و C++ و ساختن Interactive Multimedia درس هایی را ارائه می دهد.
  6. Princeton : این دانشگاه نیز با سایت معروف Coursera همکار می کند و آموزش های مجازی خود را در این سایت قرار می دهد.
  7. School of Webcraft : بنیاد موزیلا هم مدرسه مجازی دارد که می تواند آموزش توسعه وب را به صورت مجازی برگزار کند.
  8. University of Michigan : دانشگاه میشیگان کلاس های مجازی خود را در رشته های برنامه نویسی ، تاریخچه اینترنت و تکنولوژی و امنیت دارد.
  9. Code School : مدرسه کد نویسی که برای علاقه مندان به Ruby on Rails درست شده است.
  10. Wikiversity : مدرسه علوم کامپیوتر در مورد سیستم عامل های کامپیوتری و تکنیک های برنامه نویسی کلاس برگزار می کند.

 

1 دیدگاه در “۱۰ دانشگاه مجازی با درس های رایگان

دیدگاه بسته شده است