کاوشگران صنعت پارس آرین آموزش و راهکار کاهش رتبه الکسا | آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت گروه پارس آرین
۰

آموزش و راهکار کاهش رتبه الکسا

الکسا سایتی جهت رتبه بندی تمامی سایت های جهان است. شما با وارد کردن سایت خود میتوانید اطلاعات زیادی در خصوص رتبه جهانی و کشوری سایت خود بیابید.

اما شاید سایتی داشته باشید و بخواهید رنک سایت خود را در الکسا کاهش دهید.

در این مطلب آموزش کاهش رتبه الکسا را برای شما آماده کرده ایم.

۱- مقالات و مطالب جدیدی که مخاطبان زیادی دارند بنویسید:

باید سعی کنید در وب سایت خود مطالبی داشته باشید که به درد همه اقشار جامعه بخورد. این کار نه تنها ترافیک سایت شما را بهبود میبخشد بلکه سبب میشود رتبه وب سایت شما در الکسا و موتور های جستجو بهبود یابد و این کار صادقانه ترین و موثرترین کاری است که میتواند رتبه شما را در هر سیستم رده بندی وب سایتی بهتر کند.
۲- در وب سایت خود صفحات و پست های مورد علاقه مدیران سایت ها و بلاگ ها را قرار دهید:

این دسته از مخاطبان شما بیش از دیگران از ابزار رده بندی الکسا در مرورگر خود استفاده میکنند. همان طور که میدانید این ابزار که به Alexa Toolbar معروف است. نقش مهمی در رده بندی سایت ها دارد. و هر چه تعداد افرادی که این ابزار را روی مرورگر خود نصب کرده باشند و از سایت شما دیدن میکنند بیشتر باشد رتبه سایت شما در الکسا بهبود خواهد یافت.
۳- اسکریپت ویجت را در وب سایت خود نصب کنید:

برای این منظور باید کدی را از وب سایت الکسا دانلود کنید و بر روی وب سایت خود قرار دهید که میزان پیشرفت وب سایت شما را در الکسا نشان خواهد داد.
۴- یک لینک به سایت الکسا در وب سایت خود قرار دهید:

در مورد اینکه این روش کار میکند یا نه مطمئن نیستیم. ولی قرار دادن آن ضرری ندارد و بیشتر سایت ها حتی وب سایت های بزرگ به این که برای آنها ترافیک بفرستید اهمیت میدهند و زمانی میرسد که ترافیک سایت شما بالا میرود و این موضوع اهمیت بیشتری می یابد.