کاوشگران صنعت پارس آرین آیا یک فاکتور مهم سئو ، طراحی سایت می باشد | آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت گروه پارس آرین | آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت گروه پارس آرین
۰

آیا یک فاکتور مهم سئو ، طراحی سایت می باشد

با اینکه محل استفاده از کلمات کلیدی در درون متن یک فاکتور کیفیت نیست اما موقعیت محتوا یک فاکتور است.

گوگل در صفحه مرکزی وبمسترش خاطرنشان کرده است که آنها به موقعیت محتوا برای رنکینگ دقت می کنند و خصوصا اگر محتوا در گوشه و کنار باشد امکان مجازات شدن وجود دارد.

شما می توانید خلاصه پست گوگل را در زیر مطالعه فرمایید :

همانطور که قبلاً گفته بودیم، نظرات زیادی از کاربرانمان خوانده ایم که اگر آنها بر روی نتیجه جستجو کلیک کنند و سخت باشد که به محتوای موردنظر برسند، ناخشنود می شوند. بلکه بجای پیمایش صفحه برای رد کردن تبلیغات، کاربران می خواهند که ابتدا مطلب موردنظر را ببینند. بنابراین سایت هایی که محتوای زیادی ندارند ” above-the-fold ” می توانند از این تغییرات تاثیر ببینند. اگر شما بر روی سایتی کلیک کنید و بخشی از آن که در ابتدا می بینید مطلب قابل مشاهده زیادی نداشته باشد یا بخش زیادی از ابتدای صفحه به تبلیغات اختصاص داده شده باشد، حس خوبی پیدا نمی کنید. امیدی به بهبود رنک اینگونه سایتها نیست.

با توجه به این موضوع، شما باید بسیار در مورد قرار دادن تبلیغات زیاد در طراحی صفحه تان مراقب باشید و (اگر امکانش هست) مطمئن شوید که ابتدای مطالب شما بدون هیچ فاصله ای در دسترس باشد.

تبلیغات همواره باید خوانا و بعد از محتوا باشد. اینگونه مطمئنا آنها را بهتر می بینید!

بنابراین طراحی سایت می تواند تاثیر زیادی در نگاه اولیه گوگل به بهینه سازی سایت داشته باشد.