کاوشگران صنعت پارس آرین افزایش رتبه گوگل و بالا آمدن سایت در گوگل | آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت گروه پارس آرین
۰

افزایش رتبه گوگل و بالا آمدن سایت در گوگل

افزایش رتبه گوگل و بالا آمدن سایت در گوگل

یکی از را های افزایش رتبه گوگل  برای  بالا آمدن سایت در گوگل رو براتون میگذارم.

موتورجستجو گوگل سیستم و مکانیسم پیچیده ایی دارد و هر روز رو به پیشرفت و در حال ارتقا و بهینه کردن میباشد، ممکن است برخی از ترفند ها و برای کوتاه مدت جواب دهد آما بالاخره با بهینه شدن سیستم گوگل کارایی خود رو از دست میدهند.

اگر از کاربران قدیمی اینترنت و سایت داری هستید میدانید که قبلا با سرچ در گوگل سایت های تبلیغاتی و اسپم در لینک های اول بالا می آمدند که این سایت ها با استفاده از کلمات کلیدی و لیستی از کلمات ،گوگل رو به اشتباه می انداختند و در لینک های اول بالا می آمدند و  وقتی کاربر اون رو باز می کرد متوجه میشد محتویات بی ارزشی دارد ، گوگل خیلی زود این مشکل رو حل کرد و الان دیگه اگر زیاد از حد از کلمات خاصی استفاده شود و یا ارتباط معنایی بین جملات برقرار نباشد از نظر گوگل هرزنامه و محتویات سایت بی ارزش است.

 

بهترین راه برای مطرح شدن در گوگل  ، ارسال پست های منظم و مفید و مرتبط و بدون کپی برداری است.

لطفا یک ماه امتحان کنید تا نتیجه آن را ببینید. یک ماه هر روز  در سایت خوب ۱ تا ۳ مطلب جدید بگذارید. اگر مطلب رو از سایت دیگری کپی می کنید جملات آن را بازنویسی و تغییر بدهید  تا از نظر گوگل مطلب جدید به نظر برسد.

مطالبی که در سایت قرار می دهید در راستای یک موضوع باشد. مثلا اگر قرار است وضوع طراحی سایت در سایت خود قرار دهید دیگر در رابطه با دانلود نرم افزار و یا … پست یا مطب نگذارید تا ایجاد پراکندگی در سایت شما شود و گوگل آن را در نظر نگیرد

حتما امتحان کنید و نتیجه آن را خواهید دید .

موفق و پیروز باشید.