کاوشگران صنعت پارس آرین کنار گذاشتن مشکلات مرتبط با رنکینگ کلمات کلیدی | آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت گروه پارس آرین
۰

راه حل کنار گذاشتن مشکلات مرتبط با رنکینگ کلمات کلیدی

هنگامی که به مفهوم سئو نزدیک می شویم، در واقع موردی است که در آن همه چیز تسلیم کلمات کلیدی در موتور جستجو (SE) می باشد. مشکل اینجاست که این کلمات کلیدی که مورد ستایش قرار می گیرند و در نهایترنکینگ را در موتورهای جستجو ایجاد می کنند، همیشه مهمترین شرایط را برای هدایت ترافیک ایجاد نمی کنند.

راه های بسیار زیادی وجود دارد که شما توسط آنها قادر خواهید بود نتایج بهتری بدست آورید، نتایجی که حتی بهتر از زمانی است که شما مجبور به استفاده از کلمات کلیدی برای توسعه وب سایت تان هستید. بهترین چیز داشتن یک نگاه کلی به تمامی روش هایی است که در آن شما می توانید بدون نیاز به نگرانی در مورد کلمات کلیدی مورد استفاده تان رتبه بندی وب سایت خود را بهبود ببخشید.

همراه با بررسی و نگاهی به کلمات کلیدی مورد استفاده تان، این موضوع هم ایده خوبی است که توجه کافی به دلایل اینکه چرا استفاده از کلمات کلیدی بخشی از یک سیستم قدیمی برای بدست آوردن رنکینگ در موتورهای جستجو می باشد، راه مناسب و تاثیر گذاری خواهد بود.

درست مانند اینکه نمی خواهید از دوربین های ویدئویی ۸ بیتی برای نظارت تصویری استفاده کنید، هیچ دلیلی برای نگه داشتن تکنولوژی های قدیمی و استفاده از آن به منظور جذب بازدیدکننده به وب سایت تان نیز وجود ندارد. شما قادر خواهید بود که نتایج بهتری بدست آورید و تا زمانی که مایل به ایجاد برخی تغییرات باشید، هزینه های کمتری نیز پرداخت خواهید کرد.

– چرا کلمات کلیدی می توانند برای وب سایت شما خطرناک باشند!

هنگامی که برای بدست آوردن رنکینگ بهتر از کلمات کلیدی استفاده می کنید، در واقع انگار که تمامی ترفندهای خود را یکجا استفاده کرده اید. باید بر روی صرف زمان و تلاش، به مقدار زیادی سرمایه گذاری نمایید تا با آن کلمات کلیدی مشخص، تهیه محتوای وب سایت را انجام دهید و از طریق سایت های رسانه های اجتماعی مختلف و ارسال به دایرکتوری های مختلف مانند E-zines مطالب و محتوای سایت خود را ترویج دهید.

هنگامی که باید شروع به تلاش در این زمینه نمایید، فقط می توانید امیدوار باشید که به نتیجهء دلخواه خود خواهید رسید. وگرنه باید رویکردهای خود در این زمینه را دوباره سازی کرده و تغییراتی در آن ایجاد نمایید. بسیار خوب است که به خاطر داشته باشید، هنگامی که شما در حال سرمایه گذاری بر روی کلمات کلیدی مختلفی هستید، در واقع کلمه کلیدی صحیح و مناسب با اهدافتان را حدس می زنید.

حتی با انجام تحقیقات زیادی که اساساً هم لازمهء این مورد می باشد، انجام حدسیات بر اساس دانش روز در مورد اینکه چه کلمه کلیدی منجر به بدست آوردن نتایج مورد نظر شما خواهد شد، ضروری است. اغلب این موضوع بدان معنی است که استفاده از کمپین های خدمات سئو برای بررسی چندین کلمه کلیدی، حداقل این امید را به ما می دهد که یکی از این کلمات کلیدی مناسب بوده و کمبود بقیه آنها را پوشش خواهد داد.

همچنین ایدهء بسیار خوبی است که به یاد داشته باشید که هیچ راهی برای تضمین کردن موفقیت در رنکینگ موتور جستجو که انتظارش را دارید، نخواهد بود. افراد بسیار زیادی هستند که به دنبال انجام همین کار مشابهی می باشند که شما در حال انجام آن هستید.

ممکن است از متد هایی استفاده کنند که کمتر در موقعیت رنکینگ در موتورهای جستجو تاثیر گذار باشد، اما به مراتب تاکتیک های موثرتری در هدایت ترافیک وب سایت و دریافت کلیک های بیشتر (CTR) باشند.

از آنجایی که این چیزها واقعاً تمامی مواردی است که باید در مورد کلمات کلیدی بدانید، متعجب خواهید شد که چه چیزهایی واقعاً به شما کمک خواهد کرد تا به آن نتایج مورد نظرتان برسید!

– چگونه می توان نتایج بهتری دریافت کرد!

راه های مختلف زیادی وجود دارد که از طریق آن قادر به بدست آوردن نتایج مورد نظرتان خواهید بود. یک از بهترین راه هایی که شما می توانید از طریق آن این کار را انجام دهید این است که از تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی در یک زمان پرهیز نمایید. در عوض سعی کنید که تلاش های خود را بسیار بیشتر کنید. حتی می توانید به دنبال استفاده از موقعیت LSI برای دریافت نتیجه بهتر باشید.

منظور این است که اطمینان حاصل فرمایید که کلمات کلیدی که شما استفاده می کنید کاملاً مرتبط با محتوا است و اینکه شرایطی که LSI ایجاد کرده صرفاً برای استفاده در صفحات وب سایت شما ایجاد شده است. شما همچنین ممکن است تمایل به استفاده از کلمات کلیدی طولانی تر در وب سایت خود داشته باشید.

کلمات کلیدی طولانی واژه هایی هستند که بسیار ویژه بوده و مخصوص و مرتبط به موضوعی است که شما در وب سایت تان ارائه می کنید و اصلاً جنبهء عمومی نخواهد داشت.

نتیجهء آن یک کلمه کلیدی است که همچنان زیاد جستجو می شود، در عین حال باید بدانید که چیزی نیست که در انواع وب سایت های مختلف برای ترویج محتوای خود از آن کلمات کلیدی استفاده شود.

در واقع فقط با کسانی رقابت می کنید که از همان کلمات کلیدی طولانی مشابه شما در وب سایت خود استفاده کرده باشند. این امر نتایج بسیار خاصی را نسبت به آنچه شما ارائه می کنید خواهد داشت. با تجزیه و تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی می توانید نسبت به گرفتن نتیجهء مورد نظرتان در وب سایت اطمینان حاصل فرمایید.

می توانید به جای در نظر گرفتن جایگاه وب سایت تان در رنکینگ موتورهای جستجو، به میزان بازدیدکنندگان وب سایت تان و دلیل اینکه چگونه آنها شما را پیدا کرده اند، توجه نمایید. می توانید تمرکز بیشتری بر کسانی داشته باشید که شما و کسب و کارتان را در وب پیدا می کنند. همچنین باید ببینید که چرا برخی وب سایت ها به خوبی کار خود را انجام داده اند، البته همان راهی که شما تمایل به انجام آن را دارید. از این روش می توانید برای دوباره بازسازی همان سبک در وب سایت خود استفاده نمایید.