کاوشگران صنعت پارس آرین سریع ترین راه بالا آوردن سایت در گوگل | آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت گروه پارس آرین
۰

سریع ترین راه بالا آوردن سایت در گوگل

logo11wرقابت  برای رسیدن به جایگاه اول  و یا صفحه اول گوگل  قرار گرفتن بسیار زیاد است. بهترین و سریع ترین راه برای بالا آمدن در گوگل چیست ؟

شاید راه های زیادی را انجام داده اید نموده اید و هنوز به جایگاه دلخواهتان نرسیده اید.

بهتر دیده شدن در گوگل راهکار های زیادی است که در زیر به برخی اشاره می کنیم.

۱- تنظیمات سایت :

مهمترین گزینه در نمایش در گوگل تنظیمات اولیه سایت است. نصب گوگل مپ ، نوشتن کلمات کلیدی در متا سایت و اضافه نمودن گوگل آتلانتیک از این نوع تنظیمات به شما می آید.

۲- به روز بودن سایت :

اگر هر روز حتی یک مطب به سایت شما اضافه گردد تاثیر بزرگی بر بهبود رتبه شما در موتور های جستجوگر دارد. اما چگونگی این مطالب نیز از اهمیت زیادی نیز برخوردار هستند.

نوشتن مطالب جدید بسیار بهتر از کپی کردن مطالب از سایت های دیگر است. گوگل به مطالب جدید اهمیت بیشتری می دهد و آن ها را در رتبه بهتری نمایش می دهد. یکی دیگر از موارد مهم در نوشتن مطالب قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط با مطالب است که می تواند قدرت بیدا شدن سایت شما را چند برابر کند.

 

۳- لینک شدن مطالب در شبکه های اجتماعی :

اگر مطالب شما در شبکه های اجتماعی لینک شود باعث می گردد مشتریان و مخاطبان خود را در این شبکه ها پیدا کنید و این امر تاثیر مثبتی بر سایت شما خواهد داشت. از طرفی شبکه های اجتماعی عموما سایت هایی با رتبه بسیار عالی هستند و لینک شدن این سایت ها بر رتبه شما تاثیر عالی خواهد گذاشت.

 

۴- پاپ آپ :

بر خلاف تصور همگان پاپ آپ یک تبلیغ مستقیم نیست. بهترین کاربرد پاپ آپ ساخت بازدید کاذب است و این کار باعث می شود رتبه شما در موتور های جستجو افزایش پیدا کند. پاپ آپ بر بهبود رتبه الکسا نیز بسیار تاثیر گذار است.

 

۵- تبلیغات بنری :

تبلیغات اصلا یکی از بهترین روش های افزایش مخاطب و در نتیجه بهبود رتبه در موتور های جستجوگر است. نکته مهم در این روش هزینه این موضوع است که باعث می شود این گزینه برای بسیاری غیر قابل انجام باید. در این نوع تبلیغات نکته مهم این است که این تبلیغات باید در چند سایت پر بازدید و برای مدت بیش از ۳ ماه به نمایش در بیاید تا تاثیر خود را در سایت ما بگذارد اما این تاثیر بسیار عالی و غیر قابل تصور است.

 

۶- ارسال ایمیل انبوه :

ارسال ایمیل انواه و لینک کردن مطالب به صورت خبرنامه برای مخاطبان سایت خودتان بسیار موثر و تاثیر گذار است. این روش بیشتر در سایت های مطلب محور چوابگو است.