کاوشگران صنعت پارس آرین از Outlook 2007 به عنوان یک RSS خوان استفاده کنید | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

از Outlook به عنوان یک RSS خوان استفاده کنید

از outlook به عنوان یک RSS خوان استفاده کنیدهمانطور که اطلاع دارید, به وسیله تکنولوژی RSS به اسانی توانایی این را دارید که اخرین اخبار, اطلاعات و مقالات را از هزاران سایت دریافت کرده و انها را بدون نیاز به مراجعه به سایت و اتلاف وقتتان, به اسانی مشاهده نمایید.

فرض کنیم شما با استفاده از  RSS, مطالب ده ها و یا حتی صدها سایت را به صورت روزانه مشاهده نماییدومدیریت و کنترل بر روی تمام مراجع RSS, کار واقعا دشواری می باشد,ضمن اینکه با امکانات کمی که برای مشاهده ار اس اس در مرورگرها وجود دارد, به طور حتم به مشکل بر می خورید.

ابته این را هم بگویم این روزها برنامه های متنوعی برای مشاهده RSS وجود دارد که دارای امکانات جالب و مختلفی می باشند.اما من امروز یکی از نرم افزارهای خانواده افیس را به شما معرفی می کنم که توانایی این کارها در ان هست.به عبارتی بوسیله Outlook 2007, به اسانی توانایی مدیریت و مشاهده RSS را دارید.من در این مطلب سعی کردم نحوه پیکربندی این نرم افزار را برای مشاهده RSS, به اسانی اموزش دهم.پس همراه من باشید.

برای انجام این کار :

1. در اغاز برنامه Outlook 2007 را باز کنید.

2. سپس از نوار منوی Tools گزینه Account Setting را انتخاب کنید.

3. حالا در پنجره جدید بر روی تب RSS کلیک نمایید و سپس گزینه New را انتخاب کنید.

4. اکنون در صفحه کوچک باز شده, ادرس منبع RSS مورد نظر خود را وارد نمایید.توجه داشته باشید برای دریافت اطلاعات مربوطه به RSS مورد نظر, باید حتما به اینترنت متصل باشید و در غیر اینصورت نمی توانید ادرس RSS را برای Outlook معرفی کنید.

5. بعد از این که بر روی گزینه Add کلیک کردید, می توانید تنظیمات مربوط به پیکربندی RSS مورد نظر را مشاهده نمایید و طبق نیاز و سلیقه خود ان را تغییر دهید.

)) در فیلد Feed Name می توانید نامی دلخواه برای RSS مورد نظر انتخاب کنید که فارسی نیز می تواند باشد.

)) در قسمت Delivery Lacation می توانید مکان ذخیره شدن فایل های RSS را تغییر دهید.

)) قسمت Download دارای دو گزینه می باشد که با انتخاب گزینه اول, اگر فایلی ضمیمه هر کدام از RSS ها باشد, به طور خودکار روی کامپیوترتان ذخیره خواهد شد.اگر هم گزینه دوم را انتخاب کنید, علاوه بر این که می توانید تیتر RSS مورد نظر را مشاهده کنید, متن کامل ان هم به صورت یک فایل با فرمت HTML بر روی ذخیره می شود.

)) در قسمت Update Limit هم می توانید تعیین کنید که RSS های مورد نظر, طبق سلیقه انتشار دهندگان انها به روز رسانی شوند.به عنوان مثال انتشاردهندگان می توانند که هر RSS, چه مدت زمان به روزرسانی شود و….

بعد از انجام این تنظیمات و کلیک بر روی گزینه OK, کار تمام است و حال می توانید به محیط Outlook رفته و RSS ها را بخوانید.ضمنا با استفاده از قابلیت جستجویی که Outlook برای شما فراهم نموده, به اسانی به جستجو در میان مطالب ارائه شده در RSS ها بپردازید.در صورتی هم که از Outlook برای دریافت و ارسال ایمیل های خود استفاده می کنید, به راحتی می توانید مطلبی از RSS ها را که برایتان جالب بوده و دوست دارید که دیگران هم از ان مطلع شوند, به اسانی با انتخاب کردن مطلب مورد نظر و کلیک راست بر روی ان مطلب و انتخاب گزینه Forward و یا فشردن کلیدهای Ctrl + F, ان را در میان دوستان و اشنایانتان پخش و ارسال کنید.