کاوشگران صنعت پارس آرین حذف دکمه سنسور اثرانگشت از گوشی های ال جی LG | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

حذف دکمه سنسور اثرانگشت از گوشی های ال جی LG

lg-s-phone-fingerprint-sensor-doesn-t-need-a-buttonاسکنر اثرانگشت در گوشی های کنونی زیاد ایده آل نیست. فناوری اسکنر اثرانگشت در میان گوشی های هوشمند پیشرفته بعنوان یک معیار قابل توجه محسوب می شود که دکمه آن در قسمت جلو یا عقب گوشی طراحی می شود. شرکت ال جی به بمنظور پیشی گرفتن از رقبای خود صفحه نمایشگر پیشرفته ای را طراحی کرده که در آن فناوری اسکنر اثر انگشت نیازی به داشتن دکمه ندارد که این امر می تواند به زیباتر شدن گوشی کمک کند. این کمپانی یک سنسور اثر انگشت توسعه داده که در زیر پوشش شیشه ای دستگاه های موبایل پنهان می شود. در واقع قرار است دکمه اسکنر در صفحه نمایش ادغام شود. این کار باعث صرفه جویی در فضا می شود و استفاده از صفحه نمایش را برای شما آسان تر می سازد و می تواند بسیار موثرتر از یک دکمه اختصاصی باشد. این تعبیه بسیار دقیق صورت گرفته و نرخ شکست آن 0.002 درصد است.

ال جی تاکنون اعلام نکرده که تا چه زمانی باید منتظر این تکنولوژی بیومتریک مخفی باشیم. اما از آنجایی که این شرکت یکی از مخالفان سرسخت اسکنرهای اثرانگشت است، می توانید شاهد این تکنولوژی در نسل بعدی تلفن های هوشمند ال جی باشید. سوال اصلی این است که آیا شرکت های رقیب هم به دنبال این تکنولوژی می روند یا تمایل به استفاده از تکنولوژی اثر انگشت خود، یا به از رقبای قبلی مانند سامسونگ دارند.