کاوشگران صنعت پارس آرین Trojan.Win32.Antavmu.kcf، حذف Trojan.Win32.Antavmu.kcf، حذف Trojan.Win32.Antavmu.kcf، حذف Trojan.Win32.Antavmu.kcf، چه Trojan.Win32.Antavmu.kcf است، چگونه برای حذف تروجان. Win32.Antavmu.kcf، چگونه برای خلاص شدن Trojan.Win32.Antavmu.kcf، چگونه به حذف Trojan.Win32.Antavmu.kcf از کروم / اینترنت اکسپلورر / فایرفاکس | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

راهنمای در مورد چگونگی حذف Trojan.Win32.Antavmu.kcf

Trojan.Win32.Antavmu.kcf شرح

Trojan.Win32.Antavmu.kcf تروجان های مخرب است که نشان دهنده خطر امنیتی بزرگ برای کامپیوتر آلوده است.Trojan.Win32.Antavmu.kcf قادر خواهد بود به عنوان قبل از راه اندازی نرم افزار های دیگر شروع و توقف نرم افزار های امنیتی و بارگذاری فایروال به طوری که آن را نمی خواهد در معرض خطر بودن پاک باشد.Trojan.Win32.Antavmu.kcf باعث می شود بسیاری از نرم افزار پاسخ به درخواست و سیستم شما اجرا می شود بسیار آهسته تر از همیشه.Trojan.Win32.Antavmu.kcf همچنین دارای یک تابع از اتصال صفحه های مخرب برای دانلود نرم افزار های ناخواسته و دعوت به سرور از راه دور برای کنترل سیستم شما.بنابراین، سیستم خود را در یک حالت اضطراری که نیاز به اقدامات به موقع برای جلوگیری از آسیب بیشتر باشد.

چه مضرات Trojan.Win32.Antavmu.kcf به یک کامپیوتر انجام دهید؟

  1. Trojan.Win32.Antavmu.kcf نصب / اجرا بدون اجازه شما و نه اجازه خواهد داد که شما را به آن را حذف.
  2. Trojan.Win32.Antavmu.kcf کامپیوتر آلوده به خطر انداخته و همه نوع از انگل ها خوش آمدید برای ورود به سیستم آلوده.
  3. Trojan.Win32.Antavmu.kcf مشکل به فعالیت های مرورگر وب می دهد و به طور تصادفی به تغییرمسیر.
  4. Trojan.Win32.Antavmu.kcf می تواند فایل های سیستم واردات و مدخل رجیستری که ممکن است بسیاری از توابع بر روی سیستم را غیر فعال تغییر دهید.
  5. Trojan.Win32.Antavmu.kcf وحشتناک به پایین سرعت کامپیوتر را کند می کند و باعث می شود کامپیوتر شما مرتبا گیر کرده است.
حذف Trojan.Win32.Antavmu.kcf به دستی Syep مرحله

1.مطبوعات کلیدهای Ctrl + Alt + دل برای باز کردن Taskmanager و متوقف کردن فرآیند Trojan.Win32.Antavmu.kcf:

[بازدید تصادفی یک سایت] exe. را

2.بررسی دایرکتوری زیر و حذف فایل های Trojan.Win32.Antavmu.kcf همراه:

C: \ برنامه فایلها \ [تصادفی]  C: \ WINDOWS \ SYSTEM32 \ [تصادفی]  C: \ اسناد و تنظیمات \ [نام کاربری] \ کاربرد داده ها \ [تصادفی]  C: \ اسناد و تنظیمات \ [نام کاربری \ تنظیمات محلی \ موقت اینترنت فایلها \ [روشن تمام فایل]  C: \ اسناد و تنظیمات \ [نام کاربری] \ تنظیمات محلی \ دما \ [پاک کردن همه فایل]

رجیستری 3.The Trojan.Win32.Antavmu.kcf که نیاز به برداشته شود به شرح زیر ذکر شده است:

HKEY_CURRENT_USER \ نرم افزار \ مایکروسافت \ ویندوز \ CurrentVersion \ اجرای "[تصادفی]. EXE"   HKEY_LOCAL_MACHINE \ نرم افزار \ مایکروسافت \ ویندوز \ CurrentVersion \ اجرای "[تصادفی]. EXE"

اجرای یک اسکن کامپیوتر با iSafe ویروس ابزار حذف

  1. رایگان دانلود و اجرای ویروس ابزار حذف: iSafe ابزار حذف ویروس

حذف ویروس

  1. با کلیک بر روی “اسکن” را فشار دهید.
  2. انتظار برای یک دقیقه، iSafe می تواند به شما کمک کند “Trojan.Win32.Antavmu.kcf” حذف آسانی.

هماکنون بارگیری کنید

پس از مراحل فوق، اجرای یک اسکن کامپیوتر با iSafe ویروس ابزار حذفو ISafe می تواند کمک کامپیوتر خود را بررسی کنید شما به طور کامل.

iSafe دقیقا همان است که: یک برنامه کوچک و کارآمد باعث می شود کار سریع از نوشته های منسوخ رجیستری، کوکی ها و فایل های موقت.iSafe نیز کمک می کند تمیز کردن یک پیام خصوصی به مرورگر و جستجو که از طریق مخرب پلاگین همراه.

توجه داشته باشید: اگر شما می توانید این مشکل را با iSafe ویروس ابزار حذف را حل نمی کند، لطفا جستجو زیر نظر توسط گوگل.

 

مشترک های مرتبط جستجوی واژه ها:

Trojan.Win32.Antavmu.kcf، حذف Trojan.Win32.Antavmu.kcf، حذف Trojan.Win32.Antavmu.kcf، حذف Trojan.Win32.Antavmu.kcf، چه Trojan.Win32.Antavmu.kcf است، چگونه برای حذف تروجان. Win32.Antavmu.kcf، چگونه برای خلاص شدن Trojan.Win32.Antavmu.kcf، چگونه به حذف Trojan.Win32.Antavmu.kcf از کروم / اینترنت اکسپلورر / فایرفاکس