کاوشگران صنعت پارس آرین Google Design راهنمای طراحی گوگل | دانلود پروژه رایگان و تازه های تکنولوژی و کامپیوتر
۰

Google Design راهنمای طراحی گوگل

GoogleDesign1-760x184

 

” تمرکز بر کاربر و هر آنچه که دنبال می‌کند” شاید جمله ساده ای به نظر برسد، اما همین جمله کوتاه آن چیزی است که شرکت گوگل عمیقاً به آن اعتقاد دارند و خط مشی خود قرار داده است. این شرکت در طراحی و توسعه محصولات خود اصولی را دنبال می‌کند که علاوه بر ظاهر ساده و استفاده آسان، تجربه ای شگفت آور و دلنشین برای کاربران خود فراهم آورد.

گوگل همواره خود را در ساخت یک زبان تصویری برای کاربرانش به چالش می‌کشد. این چالش ترکیبی است از اصول کلاسیک طراحی و خلاقیت که علم و فناوری چاشنی آن شده است؛ این راز جذابیت همیشگی محصولات و خدمات گوگل است که کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

GoogleDesign

 

Google Design، بخشی از سایت گوگل است که اصول و متریال‎های طراحی شرکت گوگل را معرفی می‌کند و در دسترس عموم قرار می‌دهد. سایت گوگل دیزاین به صورتی بسیار ساده، جذاب و با تکنیک مسطح (Flat) طراحی شده است و شامل بخش‌هایی چون راهنمای طراحی، متریال‎ها و منابع طراحی، فیلم‎ها آموزشی و … است. بخش راهنمای طراحی گوگل، شامل متریال‎های طراحی، هویت بصری، شیوه انیمیشن، استایل‎ها، چارچوب‌ها، کامپوننت‌ها، الگوها و قابلیت‌های بکار رفته در محصولات و خدمات گوگل است و منابع مورد نیاز را برای دانلود در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد. همچنین آرشیو لوگوهای مناسبتی موتور جستجوی گوگل یا doodle، مباحثه در مورد سایت طراحی گوگل و معرفی آخرین دستاوردهای گوگل نظیر عینک گوگل و نرم افزار جدید طراحی سایت از بخش‌های دیگر این سایت است که اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

googledesign

GoogleDesign

خیلی‎ها دوست دارند تا با تیم گوگل، محیط و فرصت‌های کاری این شرکت آشنا شوند؛ قسمت “زندگی در گوگل” بخشی از این سایت است که اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می توانید با برنامه های آموزشی، کارآموزی و بورسیه‎های تحصیلی این شرکت نیز آشنا ‎شوید.

GoogleDesign

 

منبع : هاست ایران